Nowa publikacja pod redakcją dr. hab. Piotra Borowca, dr. Pawła Ścigaja oraz dr Małgorzaty Kułakowskiej

Nakładem Wydawnictwa Uniwersytetu Jagiellońskiego ukazała się zbiorowa publikacja pod redakcją dr. hab. Piotra Borowca, dr. Pawła Ścigaja oraz dr Małgorzaty Kułakowskiej, zatytułowana Oblicza kampanii wyborczych 2015.

Autorzy – wraz z redaktorami – dołożyli starań, aby prezentowane teksty zostały oparte na miarodajnych źródłach, obszernej literaturze oraz rzetelnej znajomości  problematyki wyborczej. Zawierają interesujący ładunek wiedzy – solidnie udokumentowanej i uporządkowanej w tabelach i wykresach – skoncentrowanej na poszukiwaniu odpowiedzi na pytanie, dlaczego obie kampanie wyborcze potoczyły się w sposób, którego nieomal nikt wcześniej nie przewidywał.
To sprawia, że artykuły zamieszczone w tomie mogą być ciekawą lekturą dla każdego, kto zajmuje się lub w przyszłości zamierza się zająć badaniami związanymi z szeroko rozumianą problematyką legitymizacji transformacji systemu politycznego w Polsce; mogą również stanowić przydatny materiał do wykorzystania w dydaktyce politologicznej.

- z recenzji prof. dr hab. Barbary Krauz-Mozer

 

Oblicza kampanii wyborczych 2015

Red. M. Kułakowska, P. Borowiec, P. Ścigaj

Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego

Kraków 2016

ISBN: 978-83-233-4162-8

Stron: 574

Język publikacji: polski

 

spis treści książki

 

Książkę można nabyć w Wydawnictwie Uniwersytetu Jagiellońskiego

 

Data opublikowania: 12.12.2016
Osoba publikująca: Mateusz Kolaszyński